О овом тренингу:
Обука обухвата анализу неколико најчешћих типова “тешких клијената“ са којима се ревизори сусрећу у свакодневном раду, демонстрацију најчешћих спонтаних реакција ревизора, психолошки савет шта је погрешно у таквим приступима клијенту, предлоге како би било боље приступити, који је најоптималнији приступ за сваки тип “тешког клијента“ и презентацију акционог плана који можете искористити и остварити најбољу могућу сарадњу са “тешким клијентом“ у пракси. Посебан акценат је на разумевању зашто се клијент тако понаша, шта је у основи његовог проблема, како направити емотивну дистанцу и како контролисати своје емоције у сарадњи са њим.
У коју категорију спада ваш тежак клијент: агресивни, неодлучни, лепљиви, уображени, диктаторски расположени, преосетљиви, плашљиви или по нечему другом специфични?
Циљеви тренинга:
Циљ обуке је унапређење социјалне интелигенције ревизора кроз увид у сопствене емоције и емоције клијента, које емоције помажу да се поставите на прави начин и унапредите ваш однос са клијентом, а које су неадекватне и представљају “слабости“ које клијенти лако препознају и користе да би са вама манипулисали. Психолог ће предочити како да препознате удице за манипулацију код себе, којим техникама да их успешно елиминишете и одбраните се на начин који не ескалира конфликт већ унапређује сарадњу са клијентом.
Аутор: Сандра Јаконић, психолог НБС
Сандра Јаконић је дипломирани психолог и психотерапеут школован из Рационално – емотивно бихејвиоралне психотерапије (РЕБТ) – Albert Ellis Institute, New York и трансакционалне психотерапије (ТА). Психологију је завршила на Филозофском факултету Универзитета у Новом Саду. Едуковала се додатно из анализе индивидуалних потенцијала – Institut für Kognitives Management, Stutgart и дубинске психологије и анализе снова.
Има више од 13 година радног искуства у пословној психологији у банкарству. Професионални развој у области људских ресурса започела је 2006. године у Банка Интеси, а од 2007. године запослена је у Народној банци Србије. Током своје каријере у људским ресурсима радила је на регрутацији и селекцији кандидата, спровођењу психолошких истраживања на теме из домена ЉР, анализи посла и модела компетенција, анализи профила личности, елиминисању блокада и развоју индивидуалних потенцијала менаџера и запослених, саветовању у планирању каријере, водила је soft – skils тренинге за менаџере и запослене.
Језик тренинга: Српски језик
Категорија: Социјалне вештине
Трајање: 3 сата и 46 минута
CPE: 4 CPE
Цена:
Чланови УИРС : 6.000,00 RSD
Остала лица : 8.000,00 RSD
За уплате из иностранства : 70 EUR
За више детаља везано за плаћање и пријаву на тренинг молимо посетите линк.
Одржан: 21. и 22.01.2021.
Објављен: 15.12.2021.
Доступан до: 15.12.2022.
Погледај исечке тренинга: