Садржај тренинга:
• Адаптација на нове услове рада
• Емоционална интелигенција интерног ревизора
• Контрола емоција
• Позитиван и негативан страх
• Пасивно агресивни клијент – клијент који воли да “лови у мутном”
• Етичка и прагматична препорука за успостављање доброг односа са клијентом
• Самопуздање и самосвест као битан сегмент професионалног интегритета интерног ревизора
• Слабости погодне за манипулацију?
Аутор: Сандра Јаконић, психолог НБС
Сандра Јаконић је дипломирани психолог и психотерапеут школован из Рационално – емотивно бихејвиоралне психотерапије (РЕБТ) – Albert Ellis Institute, New York и трансакционалне психотерапије (ТА). Психологију је завршила на Филозофском факултету Универзитета у Новом Саду. Едуковала се додатно из анализе индивидуалних потенцијала – Institut für Kognitives Management, Stutgart и дубинске психологије и анализе снова.
Има више од 13 година радног искуства у пословној психологији у банкарству. Професионални развој у области људских ресурса започела је 2006. године у Банка Интеси, а од 2007. године запослена је у Народној банци Србије. Током своје каријере у људским ресурсима радила је на регрутацији и селекцији кандидата, спровођењу психолошких истраживања на теме из домена ЉР, анализи посла и модела компетенција, анализи профила личности, елиминисању блокада и развоју индивидуалних потенцијала менаџера и запослених, саветовању у планирању каријере, водила је soft – skils тренинге за менаџере и запослене.
Језик тренинга: Српски језик
Категорија: Социјалне вештине
Трајање: 1 сат и 2 минута
CPE: –
Цена: Бесплатан
Одржан: 24.09.2020.
Објављен: 15.12.2021.
Доступан до: 15.12.2022.
Сазнај више о тренингу истог аутора – Сарадња ревизора са “тешким клијентима”